poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Ambasadorka - brzmi dumnie!

W obecnych czasach zwykła reklama w telewizji, radiu, prasie czy nawet w internecie, nie jest już wystarczającą formą zapoznania z produktem jak największej liczby potencjalnych klientów. Zresztą samo przedstawienie produktu to jeszcze nie wszystko. Po wprowadzeniu na rynek jakiejś nowości trzeba znaleźć nabywców danego towaru. A wiadomo, że najlepiej, kiedy jest ich baaardzo dużo, do czego ostatnio najlepiej przyczynia się marketing rekomendacji.
Jak grzyby po deszczu wyrastają, głównie w internecie, agencje reklamowe, które specjalizują się w marketingu rekomendacji, który jest jedną z najskuteczniejszych form zdobywania nowych klientów. Agencje te po nawiązaniu współpracy z danym producentem poszukują do przetestowania, a przede wszystkim polecania danego produktu, pewnej grupy osób, ambasadorów, które są idealnymi klientami i nabywcami danego produktu. 

Swoją pierwszą współpracę z taką agencją nawiązałam będąc w pierwszej ciąży. Z powodu ogromu wolnego czasu wynikającego z konieczności przebywania na L4 w ciąży, natrafiłam w internecie na stronę Rekomenduj.to i już po krótkim czasie zostałam zaproszona do grona ambasadorów Le petit marseillais. Po urodzeniu się synka nie miałam już tak wiele czasu i na jakiś czas "odpuściłam" sobie wszelakie testowanie i reklamowanie. Stąd też dopiero niedawno na nowo zalogowałam się na stronie Rekomeduj.to i już za krótki czas zostałam Ambasadorką Krajanek Winiary.

A co teraz wypróbowuję razem z rodziną? O tej słoooodkiej tajemnicy już niedługo ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz