niedziela, 28 lipca 2013

Moja zmora - rozstępy

Od 4 miesiąca ciąży regularnie smarowałam się różnymi preparatami na rozstępy. Aż do czasu, kiedy w 8 miesiącu ciąży trafiłam na 4 tygodnie do szpitala - wsmarowywanie specyfików było tam nieco utrudnione, w związku z tym nie było ono już tak regularne. Skutek był porażający - na moim brzuchu, udach i pośladkach pojawiły się naprawdę ogromne rozstępy, których co najlepsze w ciąży nie mogłam nawet dojrzeć, jedynie co w lustrze. Po porodzie zobaczyłam, jakie spustoszenie zasiały rozstępy na moim ciele - zaraz też wzięłam się za walkę z nimi.




Na początek poszedł polecany wszędzie, tj. w TV, gazetach, necie, specyfik

OLEJEK BIO-OIL




Zaopatrzyłam się nawet w oryginał wprost z Wielkiej Brytanii, a po jakimś czasie kupiłam kolejne dwie buteleczki w Polskim sklepie. Niestety, oprócz z pewnością nawilżenia skóry, moje rozstępy nie zbladły ani ociupinkę. Jednym słowem - jak dla mnie Bio Oil to jedna wielka ściema - skoro nie działa na rozstępy, to co dopiero mówić o bliznach, na które jest rzekomo wskazany. 


Postanowiłam szukać więc dalej, natrafiając w swej drodze do preparatu idealnego na rozmaite balsamy, kremy na rozstępy, m. in. firmy Garnier, AA czy Bielendy - niestety w moim przypadku żaden z nich się nie sprawdził.


W końcu jednak pani farmaceutka w aptece poleciła mi

BALSAM PRZECIW ROZSTĘPOM PALMER'S



Okazał się to strzał w dziesiątkę. Oczywiście nie po jednym zastosowaniu, ale długotrwałym wcieraniu rano i wieczorem przez okres prawie 3 miesięcy. Efekt jest naprawdę super - rozstępy co prawda całkowicie nie zniknęły, jednak są dużo bledsze, szczególnie te na udach, przez co mogę już w miarę swobodnie włożyć strój kąpielowy i pójść na basen. Poza tym równie ważny jest fakt, że balsamy i kremy z serii przeciw rozstępom pachną oszałamiająco czekoladą, dzięki zastosowanemu w nich masłu kakaowemu - stosowanie działa nie tylko na naszą skórę, ale również na zmysł węchu :) 
Balsam bardzo dobrze się wchłania, jest bardzo gęsty - co z drugiej strony powoduje, że trochę ciężko wydostać go z opakowania.


Podsumowując wszystkie właściwości i zalety różnych preparatów, balsam Palmer's to mój zdecydowany faworyt i stosuję go już cały czas.


Warto również dodać, że kosmetyki Palmer's to nie tylko balsamy przeciw rozstępom, ale również balsamy ujędrniające, seria kosmetyków dla dzieci i niemowląt, preparaty do twarzy czy na lato. Więcej o produktach tej firmy znaleźć można tutaj: http://www.palmers.info.pl/produkty.php

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz